Makro Cash&Carry

Makro Cash&Carry jest to najnowocześniejsza sieć hurtowni samoobsługowych, która prowadzi sprzedaż hurtową artykułów gastronomicznych i biurowych. Warunkiem robienia zakupów w halach Makro Cash&Carry jest posiadanie własnej działalności gospodarczej, dzięki czemu można kupować w niższych cenach.

Hurtownie Makro posiadają w asortymencie ponad 40 tys. produktów, dzięki którym każdy przedsiębiorca może kompleksowo zaopatrzyć swoją działalność gospodarczą. Aby móc zacząć zaopatrywać się w halach należy zostać zarejestrowanym klientem i otrzymać imienną kartę Makro, która umożliwia wykonywanie zakupów we wszystkich halach Makro oraz Metro, zarówno w kraju jak i za granicą. Jeżeli jednak akurat zapomniałeś swojej karty, to nie ma problemu – wystarczy udać się do punktu obsługi klientów, gdzie zostanie wydana jednorazowa, jednodniowa karta na podstawie dowodu osobistego.

Historia koncernu Metro Group i rozwoju hal w Europie, i na świecie

Historia hurtowni Makro zaczyna się w 1964 roku, kiedy to w Mülheim w Niemczech powstało pierwsze centrum zaopatrzenia hurtowego Metro. Cztery lata później powstała pierwsza na świecie hala Makro, którą wybudowano w Amsterdamie. W roku 1970 rozpoczęła się ekspansja do Belgii, w trakcie gdy w samych Niemczech istniało już wtedy 13 placówek Metro. W następnych latach hurtownie zaczęły się masowo pojawiać w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Danii, Hiszpanii i Włoszech osiągając w roku 1984 ponad 100 hal w całej Europie. Metro Group dotarło nawet do afrykańskiego kraju Maroko oraz do Chin i Japonii sprawiając, że sieć rozszerzyła swoją działalność aż na trzy kontynenty. Obecnie Metro Group funkcjonuje w ponad 30 państwach.
W Polsce pierwsza hurtownia została stworzona w 1994 roku w Warszawie. Do dzisiaj sieć rozrosła się do 30 hal na terenie całego kraju oraz 11 Makro Punktów. Hale znajdują się we wszystkich miastach wojewódzkich oraz w wielu innych dużych bądź ważnych strategicznie miastach. Makro Cash&Carry dało zatrudnienie 7,5 tys. osób w Polsce.

Makro Cash&Carry należy do Metro Group będącej jedną z największych sieci samoobsługowych hurtowni

Makro Cash&Carry jest częścią grupy Metro, do której przynależą również sieci hipermarketów elektronicznych Saturn, Media Markt oraz sklepów osiedlowych Odido. Niegdyś przynależała do niej również sieć hipermarketów Real, która została przemianowana na Auchan oraz sklepy b1. Zasięg grupy Metro obejmuje niemalże wszystkie kraje Europy oraz Azji. W zależności od kraju hurtownie czasem przybierają nazwę Makro bądź Metro. Sklepy Makro cechuje najwyższa jakość produktów, dostępna przy możliwie najniższych cenach. Niemiecka sieć samoobsługowych hurtowni oferuje kompleksowe zaopatrzenie, gdzie pojedyncza hala jest w stanie zastąpić nawet 50 różnych hurtowni branżowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *